Навчальна програма «СИСТЕМИ ЧИСЛЕННЯ»

Поділитися посиланням:

Категорія каталогу проектів: 

Жук Валентина Андріївна, Бондар Ярослав Сергійович
Науковий керівник: Бондар Ярослава Степанівна, cnto@ukr.net
Луцьк
Вихованці гуртка інформатики комунального закладу «Луцький міський Центр науково-технічної творчості учнівської молоді» Луцької міської ради
-
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА «СИСТЕМИ ЧИСЛЕННЯ»
Інформаційні технології
Навчання, освіта, програма, числення
Cьогодні в комп’ютерній техніці широко застосовуються двійкова, вісімкова, шістнадцяткова системи числення. Історично людство використовувало і інші системи: трійкову, дев’яткову, дванадцяткову, тридцяткову тощо. Переводити числа з однієї системи в іншу сьогодні можна вручну та за допомогою стандартної програми «Калькулятор». Але в цій програмі можна працювати лише з системами числення з основами 10, 2, 8, 16. Всі стандартні функції для роботи в цих системах числення є і в стандартній бібліотеці Delphi. Метою даної роботи є створення програми для переведення чисел в систему числення з будь-якою цілою невід’ємною основою, не більшою 16.
Проект складається з шістьох розділів:

  • Головне вікно – форма «Системи числення»
  • форма «Переведення десяткових чисел»
  • Римський блок – форма «Арабські числа – римські числа»
  • Історична довідка – файл System.ppsx (використано презентацію «Системи числення», створену товаришем по гуртку Бондарем Ярославом)
  • Про програму
  • Про автора

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА «СИСТЕМИ ЧИСЛЕННЯ»

Проект виконано в середовищі Delphi 7, скомпільовано в ехе-файл, отже, програма виконується на будь-якому комп’ютері з OС Windows, наявність інстальованої програми Delphi необов’язкова.
Створену програму можна використати при вивченні теми «Системи числення» в школі, предмет «Інформатика», поглибленому вивченні математики, дистанційному навчанні, на заняттях гуртків інформатики тощо. Нею можна користуватись для контролю правильності переведення чисел чисел в недесяткові позиційні системи числення та в римську систему і навпаки.
-
-
-
інноваційний проект
-
-

Теги: