Керована сапа

Поділитися посиланням:

Категорія каталогу проектів: 

1. Прізвище, ім’я та по-батькові, вік
Коваленко Андрій Романович, Циганок Владислав Сергійович
4. Освіта (вказати назву навчального закладу, факультету, спеціалізації)
учні Кагарлицької ЗОШ І-ІІІ ступенів №3
5. Наявність публікацій, їх тематика; участь в конференціях, виставках тощо
-
6. Назва пропонованої розробки (ідеї)
«Керована сапа»
7. Галузь науки і техніки, до якої розробка (ідея) належить
Сільськогосподарське дослідництво та винахідництво
8. Основні терміни (ключові слова)
-
9. У чому полягає актуальність розробки? На розв’язання якої проблеми вона спрямована?
Створити спеціальний прилад для покращення прополювання міжряддя та боротьба з бур`янами.
10. Опишіть сутність пропонованої розробки (ідеї), не розкриваючи ноу-хау, – вкажіть принцип дії, конструкцію, досягнуті показники
Наш пристрій дуже простий в керуванні і називається «керована сапа». Допоміг нам її виготовити дідусь Норченко Андрій Митрофанович. Ми виготовили креслення, а сам пристрій виготовив дідусь. Цей пристрій не складний, не потребує великих затрат і матеріалу. Виготовлений з відходів заліза та старенького колеса велосипеда, безпечний в користуванні. Ним надзвичайно швидко можна прополоти міжряддя огірків, капусти, гарбузів та прополювати в саду, а головне, «керована сапа» не шкодить навколишньому середовищу і не знищує структуру грунту. Ми учні, 6-Б та 7-А класів провели такі дослідження: при роботі в шкільному саду на 4 сотках за 30 хвилин почергово працюючи «керованою сапою» швидко випололи і знищили бур’яни між рядами дерев.
11. У чому полягає наукова, технічна і споживча новизна пропонованої розробки?
Результами дослідження: Працює за рахунок фізичного зусилля учня; Бур’яни зрізаються, залишаються на землі, перегнивають, забезпечують землю поживними речовинами; «Керована сапа» безпечна в користуванні для дітей різного віку.
12. Вкажіть очікувані області застосування
-
13. Якими є очікувані ефекти від використання розробки (економічні, наукові, технічні, соціальні, екологічні)?
економічні, соціальні, технологічні
14. Ваші уявлення про обсяг можливого ринку для Вашої розробки (в Україні та за кордоном)
-
15. Чи відомі Вам аналоги Вашої розробки ? Вкажіть їх недоліки. В чому перевага Вашої розробки над ними, за рахунок чого вона досягається?
-
16. Ступінь опрацювання розробки
креслення, модель

Теги: