Інтерактивний мультимедійний електронний підручник з української мови (11 клас)

Поділитися посиланням:

Категорія каталогу проектів: 

Порицька Ірина Олександрівна
irena.ua13@gmail.com
Вінниця
студентка Інституту філології й журналістики, спеціальність «Українська мова та література», Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського
-
Інтерактивний мультимедійний електронний підручник з української мови (11 клас)
Інформаційні технології
Українська мова, веб, мультимедіа, електронний підручник
У порівнянні зі звичайними паперовими підручниками інтерактивний мультимедійних електронний підручник містить розроблені інтерактивні мультимедійні матеріали з української мови і є сучасним багатофункціональним засобом навчання, що надає ширші можливості для організації навчального процесу, забезпечує індивідуальний темп навчання та гнучке реагування на ситуацію на уроці.
Даний ресурс призначений для підвищення рівня знань учнів 11 класу з української мови та може бути використаний вчителем під час пояснення нового матеріалу, узагальнення, систематизації та перевірки знань учнів; учнями з метою самостійного опрацювання навчального матеріалу, його повторення, узагальнення та систематизації; під час підготовки до ТО, ДПА, ЗНО; для індивідуального, самостійного та дистанційного навчання.
Представлений проект допомагає грунтовно підготуватись до уроків як учню так і вчителю, а також підвищує зацікавленість учнів у вивченні навчального матеріалу з української мови, дозволяє ефективно застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології в навчанні української мови, зробивши його цікавим для учнів, інтерактивним, сучасним тощо.
Освітня діяльність
- актуалізація опорних знань учнів (фронтальна бесіда, бліц-опитування);
- мотивація навчальної діяльності (зв’язок української мови з навколишнім світом; використання відеофрагментів про українські традиції та мальовничі куточни України);
- сприймання та первинне усвідомлення нового матеріалу (при розповіді вчителя);
- застосування знань у стандартних ситуаціях (використання інтерактивних дидактичних матеріалів при виконанні вправ, під час закріплення вивченого матеріалу і т.п.);
- узагальнення та систематизація знань учнів;
- домашнє завдання (підготовка до контролю знань).
-
-
інноваційний проект
-
-

Теги: