Учені в 3600 разів посилили вірус, який руйнує ракові клітини

Учені в 3600 разів посилили вірус, який руйнує ракові клітиниКитайські науковці з університету Сунь Ятсена винайшли речовину, яка у тисячі разів посилює здатність вірусу знищувати клітини раку печінки, не впливаючи при цьому на здорові клітини, – йдеться на сайті «Хайтек».

На разі лікування раку так званими онколітичними вірусами, які руйнують пухлинну тканину, набуває все більшого визнання серед дослідників. Проте, за даними американського журналу Science Translational Medicine, його терапевтична ефективність часто виявляється не такою вираженою, як це очікувалося після доклінічних випробувань.

Однак із недавніх пір онколітична терапія вірусом М1 стала популярною методикою лікування злоякісної гепатоми – найбільш поширеного типу раку печінки.

Щоб знайти речовину, яка підвищуватиме здатність вірусу знищувати злоякісні клітини, китайські науковці вивчили 350 молекул. У ході дослідження вчені виявили, що інгібітор білка VCP у 3600 разів збільшує потенціал вірусу в боротьбі з раком і при цьому не шкодить здоровим клітинам.

Випробування на мишах, заражених злоякісною гематомою, показали, що при використанні препарату розмір пухлини зменшується, а термін життя тварин істотно збільшується. Подібні результати вчені отримали і після дослідів, проведених на мавпах.
Відомо, що клінічні випробування нового препарату заплановані на 2018 рік.